duminică, 25 octombrie 2009

CÂMPURILE CORPURILOR DIN SISTEMUL CORPORAL UMAN


Segmente de vibraţie după specificul sistemului corporal uman, împreună cu sub-segmentele lor. Particularităţi ale împletirii lor în armoniile planetare.

(Faceţi click pe imagine pentru a o vedea mărită)
Despre câmpurile: de la fizic până la dumnezeiesc (sau atmic) se cunosc destul de multe lucruri din literatura de specialitate; este de adăugat:
– despre câmpul enesic: cuprinde valori superioare de vibraţii, care întreţin şi amplifică forţa celor de până la ele (de la fizic până la dumnezeiesc (atmic) inclusiv);
– despre câmpul supra-enesic: cuprinde valori maxime ale vibraţiilor sistemelor corporale ale oamenilor pe Pământ: dar nu şi ultimele valori ale dimensiunii noastre structurale; dimensiunea noatră de evoluţie, ca spaţiu universic de evoluţie a spiritelor primare, din cele 7 dimensiuni structurale (spaţii) ale Universului Fizic, este ajutată de elemente de vibraţie şi mai mare, care constituie elementele de bază ale celorlalte dimensiuni structurale de ajutor spiritual oferit nouă, evoluanţilor de aici.
Se poate observa cum secvenţa cea mai înaltă a fiecărui câmp este de valoare aproximativ egală cu secvenţa cea mai mică a câmpului superior (am spus aproximativ, pentru a păstra o linie de precizie destul de mare în exprimare, căci fiecare câmp are în plus particularităţile care îl definesc). Valorile intermediare ale câmpurilor scad mult în frecvenţele lor, în timp, determinând fenomenul de “întunecare a luminii”, adică diminuarea vibraţiei medii cosmice din zona I a universului, în care ne aflăm în prezent. Sub-segmentele superioare ale vibraţiei câmpurilor întaresc în astfel de vremuri vibraţiile lor, ajutând astfel spiritele în străduinţele lor pentru a-şi menţine echilibrul emoţional, mental şi fizic, înţelegerile şi intuiţiile necesare derulării vieţilor lor.
Detalii pentru studiu la adresa:
http://cristiana-blogulunuiomcuminte.blogspot.com/2009/10/vibratii-2-vibratie-si-respiratie.html
http://cristiana-blogulunuiomcuminte.blogspot.com/2009/12/sinteza-elementelor-de-camp-zone-si.html

6 comentarii:

Anne spunea...

foarte interesant!

Cristiana spunea...

Am pus acum si adresa studiului complet, daca te intereaza. De fapt este interesant de urmarit tot capitolul "Vibraţii".

Elena spunea...

La multi ani, Cristiana mea draga!!! Te imbratisez cu toata dragostea!

Cristiana spunea...

LA MUUUULTI ANI, SCUMPA MEA!!!
Doamne , ce bucurie mi-ai facut!!!
Sa ti fie cu bucurie si tie anul care vine, cu sanatate, cu putere de munca si tot ceea ce iti doresti tu, in mijlocul familiei tale !!!
Poate vorbim maine dimineata un pic !!! Te imbratisez din tot sufletul, Elena scumpa mea !!

C.T spunea...

Candva , nu eram interesata de asa ceva , dar intre timp am primit o palma pe obraz mi-am dat seama ca sunt superficiala si ca detin informatii pe care nu le cultiv .Asa a inceput calatoria cunosterii mele , de aceea am ajuns aici si sunt incantata sa vad cata lume vrea sa cunoasca energiile vibratiile si tot ceea ce poate face psihicul unui om .Pace ssi liniste.

Cristiana spunea...

CT, ma bucur cand vad cat mai multa lume interesata de dezvoltarile perceptiilor umane in aceasta perioada a omenirii.
Acesta este chiar un blog de incercari, sa-mi potrivesc desenele si fotografiile pentru necesitatile siteului pe care l-am deschis recent.
Intra pe Blogul unui om cuminte si pe Drumuri Spirituale (aici - la Drumuri... - este bine sa intri cronologic, de la primul studiu, caci numai asa vei prinde firul explicatiilor mele ulterioare), vei gasi multe lucruri care te-ar putea interesa. M-am axat pe explicatii detaliate, pentru ca ele sunt rare acum, la inceputuri.
Peste cca. 2 ani voi face chiar un site separat pentru campuri si sisteme corporale. Pana atunci sper sa detaliez suficiente lucruri pentru ca pasii nostri sa se desfasoare pe teren solid!
Pe curand!